olycks barnet är tillbaka!

hej!

kid of otur idag från min sida...
vi ska ha dansshow på lörda. och idag efter dansen fick jag och två andra skjuts till stationen. jag såg bussen komma in på stationen, så jag sprang ut ur bilenocj skulle hoppa över en trä-grjes (bilden)

jag typ fasnade med foten och föll....
så nu har jag skrapat upp hela knät, typ. det gör ont när jag har det rakt och när jag böjer det. så jag kan bara ha benet typ mittemellan -.-
och inna vi gick ut r bilen så sa min danslärare: "Bli inte sjuka (och skada er inte)!"
och vad gjorde jag? jo skadade mig

och min polckagris vi fick! Den blev helt mosaad när jag föll.. :(


något mer?..
jo! jag vaknade upp med ett riv märke i fejset (y). eett rött stck under ögat. och jag hade typ rivit mig på handen oxå :/ freaaaaak..

well det var allt från Olycks barnet även känt som Kaktus!


p.s men en bra sak var att jag fick en lussebulle av mamma innan jag åkte till dansen^^



GODNATT på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0