Park visit

Hallå.

Mammi har då dragit oss alla ut på piknik i en park. (Och ja, det var samma som igår.. och jag kommer inte ihåg namnet, igen) Idag tyckte jag det var lite roligare, och jag överraskade alla med mina kakor så man kan säga att det blev ganska lyckat.

Vi har nu kommit hem och ska kolla på film! YEEY :D känner faktiskt att jag bara vill sitta på soffan och kolla på något.
Igår blev film-kvällen inte av :( så vi tar igen det idag och jag vill gärna se det jag ville se igår men dom andra här hemma vill heldre kolla på någon skräck film.. Så vi får se vad det blir för film.

Och en till sak, min huvudvärk.. Jag vaknade ju up med den och i skrivande stund sitter jag och känner hur huvudvärken slår till gång på gång. Den har kommit och gått under dagen, inte så kul :/



Bilder från parken kommer väl upp senare orkar ärligt inte fixa med det nu..

xox Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0