Latin

Salvete! :)

Jag har precis pluggat in ca 20 latin glosor som är tills imorgon, haha jag vet att jag är lite sent ute. Men det är inte första gången jag får syn på dom ;)

Jag ska väl snart gå och sova eftersom imorgon är en lång dag med 3 eller 4 lektioner (det beror på om vi verkligen har italienska imorgon eller inte, eftersom det är möjligt att läraren inte är det), haha kanske inte lika många som på onsdagar eller fredagar men ändå ganska många.

Innan dess blir det duschning och en varm kopp te innan sov dags ^^.


Btw, salvete betyder hej som är menat till ett flertal personer, salve betyder hej menat till en person. Just in casu you guys where wondering ;)


Kram :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0