Home for the rest of the night

Hej där!

Kom nyss hem från att vara på simhallen med min kära lilla Eleni. Vi hade det kul och bra såg en massa folk som gick på våran skola och gick ut förra året och några som gick ut i år, med mig.

I alla fall, när vi gick ut så bestämde vi oss för att köpa oss en glass eller nån kaka eller något för att få en snabb energi kick. När vi gick med våra glassar för att betala satt det 4 små killar (jag ger dom 10 bast, max), när vi går förbi dom hör vi att någon av dom säger "Tja!". Själv trodde jag att det var menat till någon som gick bakom oss eller så, men sådant var icke fallet. Så fail vi kände oss eftersom vi inte svarade och killen i kassan (som typ vet vem vi är xP) sa åt oss att säga "Tja" till dom med. Så när vi gjorde det eller ja Eleni gjorde det så blev hon/vi totall dissade. Svaret vi fick var:"Va?... Va?... Va?... Va?..."

Haha hade mig ett gott skratt senare.

På vägen till simhallen såg jag en bil med en smårolig regestrering. Kolla själva:

Var liksom tvungen att stanna i regnet och ta ett kort på den^^

Så som det ser ut nu, så kommer jag att vara kvar hemma för resten utav vällen om jag inte får för mig att gå ut och bara gå.

xox Kaktus

P.s kom och tänka på en sak jag har varit på gymmet/simhallen i 7,5 timmar idag!! Typ rekord. Forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0