Dancing in the woods!

Yes, det var det jag gjorde igår när det regnade som mest. Men innan dess var jag och försökte shoppa med La, men jag hittade ej något.

Tillbaka till regnet. Det var underbart att bara släppa alla känslor loss i dansen och i musiken (hade det med mig ut) och det bästa var att det regnade. Men såklart så under pausen mellan låtarna så hörde ag ett flygplan som flög (i guess) lågt och gjorde en massa oljud. Jag blev små skraj och sprang hem. Wimp, I know..

Igår firade vi även min lillebrors namnsdag och vi åt en massa gott ch  slutade dagen med film och tårta :) Filmen tycker jag var tråkig. Och the fact att den är från 1975 förklar nog saken lite. Ska jag behöva tillägga att dom i filmen var i år 1810-1835 (typ).. Så nej inte en film jag vill se igen, kmmer faktiskt ej ihåg namnet nu.. :/

Och sist men inte minst förlåt för den blogg-fria dagen igår (till dom som bryr sig ;)). Jag ska försöka blogga mer reglebundet nu när saker ska hända.

Uppdaterar er snart igen.

xox Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0