Black Water

Godkväll!

Jag har nyss sätt på en (till) Thriller med familjen. Och filmen vi såg hette Black Water. Det var en (nu komemr det att låta löjligt) krokodil-film som även är en värklighetsbaserad historia som utspelade sig i (det underbara) Australien.

Filmen handlade om tre turister och en guide som åker på en fiske-safari i ett träsk i Australien.
.. jag är dålig på att berätta om filmer eftersom jag oftast tar och berättar för mycket, så det här får bli allt, men feel free att googla trailen..

Filmen var bra och höll en spänd under den mesta utav tiden. ;) och den var bättre (om man tänker på scener man gärna vill slippa än vad Frozen hade)

Jag kan säga detta jag gillar filmer som denna och Frozen men inte alla scener. Och att jag faktiskt kan tipsa dom ;)



Med detta säger jag kram och godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0