BIG FAIL

Hej och hå!

Jag skulle sluta tidigare idag (14.30) men vår latin lärare var inte här så en tjej från universitet kom och vi skulle göra något litet-små-kul språk-test. Eller vad ska jag kalla det för? Man fick höra och se ord på antigen; danska, finska, norska, finlads-svenska eller om inte hade valt svenska som "sitt" språk; svenska och så skulle man skriva vad man trode dom betydde. När man blev klar fick man gå hem. Och klockan var då 14.00 eller så.

Jag gick till tunnelbanan och senare på Centralen såg jag mitt tåg som blinkade (det hade då kommit), så jag började runsa mot stationen och gick på ett tåg jag tyckte var åt mitt hål.
När jag hade åkt 2 stationer märkte jag att detta var fel.. *sucl* så jag gick av och väntade på ett som skulle ta mig tillbaka 1 statin så att jag kunde vänta på mitt tåg och åka hem.

Så för att sammanfatta hemresan så kan jag säga att jag kom en halvtimme senare hem än vad jag skulle om jag skulle ha slutat då jag skulle.  Bad luck..

Och någon idiot har satt ett lås på mitt skåp (dom är nämligen personliga hos oss) eftersom jag ej hade med mig det tidigare än idag. Men det är nog fixat, vaktmästaren gav mig en lapp att sätta upp där det står: Du har tagit fel skåp, ta av låset (eller så blir det avknippsat) //MVH Vaktmästaren.

Again bad luck..

Jag ska i all fall äta nu sen ska jag doppa mig i bubbelpoolen hemma, Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0