Augusti!

Hej!

Jag vaknade ett antal gånger i morse av olika skäl men till slut så gick jag upp och klockan var då runt 13 eller så :p
Jag har hunnit fixa lite saker som (jag hoppas) kommer att hända och så. Jag har även hunnit ta en liten tupplur! ^^ Skönt, skönt, skönt :D

Idag har då månaden Augusti börjat och det betyder en massa.
1. Skolan börjar (allt nytt som har med det att göra också)
2. Sommare är slut, snart :(
3. Det är mer eller mindre 4 månader kvar tills julafton.!. :o

Hahaha den sista anlednigen, asså xD

Aja nu sitter jag på terrasen med min första bit utav kakan jag bakade igår. Och ja, jag har MYCKET grädde på :D jag har inte ätit det på väldigt länge så jag sparar på inget. Hihi


Ha det bra,

xoxo Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0