Äntligen! :D

Äntligen! :D Jag såg nyss den första filmen ur "Bourne" trilogin :D Blir nog att vi ser den andra delen ikväll kanske, eller så.

Filmen handlar om en man som bilr hittad flytande i vattnet. När han vakanr upp har han inget minne av vem han är, han kan saker, dom kommer natuligt när det kommer till att han måste göra dom men han minns inte vem han är...

Jag nog säga såhär, filmen är väl action, det är en sådan skjut-film men mycket bil åk och så. Om man tycker det är tråkigt så kanske inte det här är en film för dig..
JAg tycker den är bra och jag kan föreslå den för andra att se ;)

Jag berättar inte något mer, ni får helt enkelt se filmen, men jag kan slänga in trailen :)




xox Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0