Who Says Your Not Perfect?

(Ribriken kanske inte riktigt passar in på inlägget, men så får det bli nu, haha)

Nu när dom flesta sitter i skolan och kanske äter eller har lektion sitter jag fortvarande hemma. Vi börjar nämligen imorgon och med sovmorgon då, då :D *Happy-face*

Men idag blir ingen slapp dag!
Idag ska jag skriva färdigt två uppsatser och börja och bli färdig med en tredje. Ja och alla dem ska vara inne imorgon eller på fredag. Känner att  jag är lite sent ute men allt detta men påsklovet liksom bara flög iväg - det gick för snabbt. Fast det var skönt att inte tänka på skollan så mycket.
Sedan måste jag idag gå till polisen och fixa mitt pass. Det måste göras så fort som möjligt för jag har några resor framöver och jag behöver passet. Detta kunde jag inte göra tidigare för att mitt efternamn var under ändring (genus ändring) och personbeviset kom inte förrens igår vilket var försent. Men idag ska det och ett ID kort fixas. :)
Sen då? Ja, min dans börjar denna vecka och det är idag den börjar, ska bli skönt att köra igång igen, men jag har så mycke annat att göra. Aja jag får väl ta itu med det senare ikväll.

Hej så länge

Slänger in en låt jag har lyssnat på dom senaste dagarna:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0