Hmm..

Så ja vad har jag gjort hittils?

Ja inte så jätte mycket faktiskt, men jag är nästan nästan klar med den uppsatssen som ska vara runt 10 A4. :D
Jag har satt på några tvätt maskiner och nu ska jag snart snart iväg till polisen och äntilgen fixa mitt pass med mitt lite annorlunda efternamn (för mig nu i alla fall).
Ja sen har jag gjort en sen frukost/ tidig luch för mig och min lillebror (det var lunch för han frukost för mig).

Skola imorgon då, ett prov och en uppsatts ska in. Pepp? Svar nej.


<- känner mig lite så här just nu, att jag verlkigen kommer att somna snart. Men, men jag har mycket att göra och jag har en känsla av att tiden bara flyger iväg.

Ha det skönt
//Sunset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0