Lite om mig.

Hejsan!
Jag tänkte att det första inlägget borde vara ett inlägg som handlar lite om mig, så ja här kommer det.

Jag har faktiskt tänkt att vara lite anonym här, i alla fall nu (sen kanske jag släpper ner min mask :p). Jag är en tjej som ska börja på gymnasiet i höst - jag ser både framemot det och är lite, ehm... små rädd kan man kanske kalla det. Dans, fotografering, musik och kompisar är vad mitt liv består av just nu. Ja och skolan finns ju där också (fast det går nog att lista ut).

Ni kan tyck att jag har för mycket energi, är en totalknasboll, har för lite energi, är tystlåten (men då känner ni mig nog inte), pratar för mycket eller att jag helt enkelt är normal-konstig. Hur knäppt det än låter. Men ni får tycka vad ni vill.

Här kommer jag skriva lite allt möjligt som kommer att komma upp i mitt huvud just sekunden då jag sätter mig framför datorn. - det där lät väldigt umm.. knäppt, haha :D

Jahapp men det var väl det jag hade att säga nu då.


//SunsetIcecream


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0